Punkty Doradztwa Kryzysowego – otwarte w Krakowie

W poniedziałek 4 maja miasto Kraków uruchomiło Punkty Doradztwa Kryzysowego (PDK), których zadaniem jest udzielanie informacji w zakresie funkcjonujących rozwiązań miejskich. Pomoc w punktach adresowana jest do trzech grup odbiorców: mieszkańców, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych.

W związku z obowiązującym stanem epidemii pomoc w pierwszej fazie będzie realizowana w formule online udzielając informacji mailowo oraz telefonicznie, a w miarę normalizacji sytuacji epidemicznej, punkty uzyskają fizyczną lokalizację. Głównym celem działania PDK jest aby udzielana pomoc była szybka i w miarę możliwości uproszczona wszędzie tam, gdzie pozwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Przedsiębiorcy

Zapytania ogólne

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefony: 12 616 1510, 12 616 1536, 12 616 1128, 12 616 1562, 12 616 9316, 12 616 5611

 

Fundusze unijne:

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefony: 12 616 6005, 12 616 1990, 12 616 1965, 12 616 1968

Organizacje pozarządowe/ngo – wdrażane rozwiązania miejskie

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefony: 12 616 7823, 12 616 7834

Mieszkańcy – wdrażane rozwiązania miejskie

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefony: 12 616 8258, 12 616 8207

 

* Kontakt z PDK jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.40-15.30.

Źródło: https://www.krakow.pl/