Zarządzanie kryzysowe w MŚP

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom przedsiębiorców związanym z sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19 Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości rozszerza swoją ofertę o kurs e-learningowy Zarządzanie kryzysowe w MŚP. 

Kurs zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób prowadzących działalność gospodarczą i chcących nabyć praktyczne umiejętności zarządzania kryzysem w firmie.
Kurs podzielony jest na trzy moduły obejmujące następujące zagadnienia:

  1. Przyczyny i objawy powstawania sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie

Lekcja 1.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych

Lekcja 1.2. Objawy różnych sytuacji kryzysowych

  1. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie

Lekcja 2.1. Krótkoterminowe cele przedsiębiorstwa, ich realizacja i zmiana w obliczu kryzysu

Lekcja 2.2. Długoterminowe cele przedsiębiorstwa, ich realizacja i zmiana w obliczu kryzysu

Lekcja 2.3. Etapy w zarządzaniu kryzysem

  1. Różne reakcje na kryzys

Lekcja 3.1. Ceny i kontrahenci

Lekcja 3.2. Struktura kosztów, koszty utopione – działania w świetle kryzysu

Lekcja 3.3. Dywersyfikacja ryzyka i jej wpływ na strategię antykryzysową

Lekcja 3.4. Restrukturyzacja i downsizing

Lekcja 3.5. Programy unijne i rządowe - wsparcie w kryzysie

Lekcja 3.6. Zarządzanie w kryzysie – aspekty psychologiczne

 

Na kurs można zapisać się TUTAJ 

Obecnie w ofercie Akademii PARP znajduje się 19 bezpłatnych kursów e-learningowych, które oferują wiedzę w dziedzinach takich jak: finanse, prawo, zarządzanie, marketing i kompetencje osobiste. Kursy przygotowywane są przez profesjonalistów i pozwalają nie tylko na opanowanie wiadomości z powyższych obszarów, ale także umożliwiają zdobycie certyfikatów bez konieczności wychodzenia z domu.

Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości www.parp.gov.pl