Kampania społeczna "Dziękujemy, że pijecie mleko"

"Dziękujemy, że pijecie mleko" to kampania społeczna, w której polscy hodowcy i producenci mleka dziękują rodzimym konsumentom, za to, że kupują ich produkty, czym przyczyniają się do rozwoju krajowej branży mleczarskiej. Od konsumentów także zależy, jak będzie wyglądał rynek mleczarski po wygaśnięciu epidemii koronowirusa.

Kampanię zapoczątkował Leszek Hądzlik, prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. „Uznaliśmy, że obecna i trudna sytuacja, jest jednocześnie doskonałą sposobnością, aby podziękować naszym konsumentom, dzięki którym mamy zapewniony zbyt na nasze mleko i wytwarzane z niego produkty. Dlatego może warto powiedzieć zwyczajne „dziękuję”, żeby konsumenci wiedzieli, że jesteśmy i mimo utrudnień, nadal produkujemy mleko, tak żeby go nie zabrakło na polskich stołach” - powiedział Hądzlik.

Kampania wpisuje się w apele, żeby w obecnej trudnej sytuacji konsumenci kupowali przede wszystkim polskie produkty wspierając tym samy naszą gospodarkę i miejsca pracy w naszym kraju. Hodowcy i producenci mleka mogą wziąć udział w kampanii poprzez dodanie zdjęcia z podziękowaniami dla konsumentów w postaci postu na stronie Facebooka „Dziękujemy, że pijecie mleko”.

Linki do kampanii: TUTAJ oraz profil Facebook

 

Źródło: Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka https://pfhb.pl/