„Kupuj Świadomie – kolej na jabłko” – kampania promująca patriotyzm konsumencki
- Drukuj
- 16 Paź
Dzisiaj – 16 października 2020 - w Światowym Dniu Owoców i Warzyw rozpoczyna się kampania mająca na celu promocję Jabłka Grójeckiego wyróżniającego się na polskim rynku oznaczeniem Chronione Oznaczenie Geograficzne. W ramach akcji, między innymi, Fundacja PKP otrzyma 8 tysięcy Jabłek Grójeckich zapakowanych w specjalnie przygotowanych kartonikach, które 18 października br. będą rozdawane w pociągach PKP Pendolino.
Kampania jest wynikiem porozumienia o współpracy pomiędzy Fundacją Grupy PKP, Stowarzyszeniem Sady Grójeckie i Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa.
Udział w akcji „#Kupuj Świadomie –kolej na jabłko” to wielka szansa. Dzięki temu będziemy wstanie udowodnić konsumentom, że niebiesko-żółta naklejka na naszych jabłkach, to nie tani chwyt marketingowy, ale docenienie przez Komisję Europejską wysiłku działających z nami sadowników. Dzięki temu wzrośnie rozpoznawalność oznaczenia ChoG – mówi Magdalena Wrotek-Figarska ze Stowarzyszenia Sady Grójeckie.
Więcej o akcji i wykaz połączeń PKP, na których pasażerowie będą mogli spróbować jabłek grójeckich TUTAJ https://www.farmer.pl/produkcja-roslinna/inne-uprawy/akcja-promujaca-patriotyzm-konsumencki-kupuj-swiadomie-kolej-na-jablko,100366.html