Polski Bon Turystyczny – infolinia

Nowe świadczenie Polski Bon Turystyczny niesie ze sobą wiele pytań i wątpliwości zarówno po stronie oferentów usług turystycznych, jak i rodziców dzieci uprawnionych do dofinansowania. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, jako operator programu uruchomił całodobową infolinię dla wszystkich zainteresowanych.

Infolinia działa telefonicznie pod numerem 22 11 22 111. Pytania można również kierować na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Infolinia ruszyła 24 lipca.

Jak informuje ZUS w ciągu pierwszych 6 dni konsultanci obsłużyli 13,5 tys. połączeń oraz prawie tysiąc maili. Z porad korzystają zarówno osoby uprawnione do bonu, jak i podmioty turystyczne, które będę przyjmowały płatność bonem. Rozmowa trwa średnio 4 minuty, a czas oczekiwania na nią to tylko 5 sekund. Infolinia działa całą dobę, ale najwięcej osób korzysta z niej od godz. 8 do 14.

Źródło: ZUS www.zus.pl