„FAŁSZ W...KURZA” - kampania Krajowej Rady Drobiarstwa IG

Koniec z nieprawdziwymi informacjami i powielanymi stereotypami – właśnie taki jest cel najnowszej kampanii edukacyjno-informacyjnej Krajowej Rady Drobiarstwa –Izby Gospodarczej. Ma ona obalić mity, które narosły wokół sektora drobiarskiego.

Głównym przekazem kampanii jest hasło „FAŁSZ W...KURZA”, nawiązujące bezpośrednio do rozpowszechnianych przez niektóre organizacje w przestrzeni publicznej mitów dotyczących mięsa drobiowego. Ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna KRD-IG wystartowała początku września. Ważnym jej elementem jest odniesienie do strony www.dobrydrob.pl, na której odbiorca znajdzie najpopularniejsze mity dotyczące drobiu oraz wiarygodne informacje podparte wypowiedziami ekspertów. Tym samym internetowy portal jest centralnym miejscem, z którego odbiorca może czerpać rzetelne wiadomości na temat mięsa drobiowego.

Polska jest głównym producentem mięsa drobiowego w Unii Europejskiej. Hasło „FAŁSZ W...KURZA” zawisło na billboardach i citylightach rozsianych po największych miastach w Polsce.

Źródło i więcej informacji: http://www.krd-ig.com.pl/