Gieldarolna.pl

Wystartowała nowoczesna platforma ogłoszeniowa dla branży rolno-spożywczej - dedykowany dla rolników, producentów, przetwórców serwis agregujący oferty kupna i sprzedaży z gwarancją ich publikacji i pozycjonowania wśród klientów docelowych.

Czytaj więcej: Gieldarolna.pl

„Kupuj Świadomie – kolej na jabłko” – kampania promująca patriotyzm konsumencki

Dzisiaj – 16 października 2020 -  w Światowym Dniu Owoców i Warzyw rozpoczyna się kampania mająca na celu promocję Jabłka Grójeckiego wyróżniającego się na polskim rynku oznaczeniem Chronione Oznaczenie Geograficzne. W ramach akcji, między innymi, Fundacja PKP otrzyma 8 tysięcy Jabłek Grójeckich zapakowanych w specjalnie przygotowanych kartonikach, które 18 października br. będą rozdawane w pociągach PKP Pendolino.  

Czytaj więcej: „Kupuj Świadomie – kolej na jabłko” – kampania promująca patriotyzm konsumencki

"Wiedz i Mądrze Jedz" – kampania medialna

Cykl 12 programów opowiada o realiach żywnościowych na rynkach lokalnych i sprzedaży bezpośredniej w czasach pandemii oraz o tym, jak rolnicy i producenci żywności w różnych częściach Polski podejmują współpracę, by tworzyć i rozwijać rynki dla żywności wyprodukowanej lokalnie. Przekazywane są informacje o kulinariach i żywnościowych produktach lokalnych, oraz o ludziach, którzy je tworzą i którzy angażują się w tworzeniu tzw. Krótkich Łańcuchów dostaw Żywności.

Czytaj więcej: "Wiedz i Mądrze Jedz" – kampania medialna

ANKIETA Rynki afrykańskie – perspektywy rozwoju współpracy handlowej

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza do udziału w ankiecie "Rynki afrykańskie – perspektywy rozwoju współpracy handlowej". Celem ankiety jest zbadanie opinii firm sektora rolno-spożywczego dotyczącej perspektyw rozwoju współpracy handlowej z krajami afrykańskimi, w tym m.in. pozyskanie informacji nt. doświadczeń we współpracy z partnerami afrykańskimi oraz zidentyfikowanych utrudnień i barier w dostępie do poszczególnych rynków.

Czytaj więcej: ANKIETA Rynki afrykańskie – perspektywy rozwoju współpracy handlowej

#saveinvisiblefood - kampania ONZ na rzecz zapobiegania marnotrawieniu żywności

Kryzys spowodowany COVID-19 zaburzył równowagę w systemie żywnościowym, najdotkliwiej uderzając w najsłabszych. Europejska Komisja Gospodarcza ONZ, organizacja promująca paneuropejską integrację gospodarczą, a także działająca od kilu lat na rzecz szerzenia świadomości i zapobiegania marnotrawieniu żywności, postanowiła rozpocząć kampanię, której celem jest zwiększenie świadomości na temat marnowania żywności oraz zachęcenie do redystrybucji i ponownego wykorzystywania produktów.

Czytaj więcej: #saveinvisiblefood - kampania ONZ na rzecz zapobiegania marnotrawieniu żywności